مهر طراحی روی ناخن

شهریها

فواید و مزایای پیاده روی

فواید و مزایای پیاده رویReviewed by HaDi on May 4Rating: 5.0فواید و مزایای پیاده رویفواید و مزایای پیاده روی پياده روي با سرعت متوسط به مدت نيم ساعت، نه فقط باعث سوزاندن حدود 200 کيلو کالري مي شود بلکه سرعت سوخت وساز
 گردنبند مروارید عشق
بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

فواید و مزایای پیاده روی

Advantages and Benefits of Walking

فواید و مزایای پیاده روی

پیاده روی با سرعت متوسط به مدت نیم ساعت، نه فقط باعث سوزاندن حدود ۲۰۰ کیلو کالری می شود بلکه سرعت سوخت وساز را دربدن شما برای باقی مانده روز بالا می برد.

روی فرم بودن بدن، مفرح و شادی بخش است وبرای دست یافتن به این منظور، ورزش پیاده روی مفید می باشد.

به نظر محققان، اگر همه ما فقط روزی نیم ساعت با سرعت نه چندان زیاد راه برویم ، خطر بسیاری از بیماریهای مزمن را در حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش داده ایم.

بر اساس تحقیقات پیاده روی دائم همچنین می تواند در کمک به ترک سیگار و کنترل اشتها کمک کند.

اگر بخواهیم بهره ممکن را از پیاده روی حاصل کنیم، باید ۳ یا ۴ روز در هفته، میان ۳۰ تا ۶۰ دقیقه تمرین کنیم، یعنی با سرعتی بیشتر از ریتم پیاده روی معمولی راه برویم، به این ترتیب علاوه بر این مزیتها، می توانیم میزان چربی خون را نیز کاهش دهیم.

نوشیدن آب قبل از پیاده روی توصیه می شود، یعنی یک لیوان آب ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع پیاده روی و یک لیوان دیگر ۵ دقیقه پیش از شروع حرکت میل شود. البته بهتر است به جای سطوح آسفالت و سنگفرش، زمینهای نرم وخاکی را برای پیاده روی انتخاب کرد.

به این ترتیب ورزش پیاده روی از جنبه های مختلفی برای همه مفید بوده و بر بدن تاثیر مثبت می گذارد که از مهمترین آنان می توان به نکات زیر اشاره کرد:

- پیاده روی سریع برای قلب بسیار مفید است. چرا که قلب یک عضو ماهیچه ای است وهر چیزی که باعث شود جریان خون بیشتری در یک ماهیچه ایجاد شود، باعث قدرت بیشتر آن ماهیچه می شود و از طرف دیگر راه رفتن به طور منظم باعث کاهش فشار خون می گردد.

- افرادی که حدود ۲۰ دقیقه در روز پیاده روی می کنند، حدود ۴۰ درصد از خطر ایجاد سکته مغزی در آنان کاسته می شود.

- پیاده روی با سرعت متوسط به مدت نیم ساعت، نه فقط باعث سوزاندن حدود ۲۰۰ کیلو کالری می شود بلکه سرعت سوخت وساز را دربدن شما برای باقی مانده روز بالا می برد.

- راه رفتن نه فقط باعث قوی شدن عضلات می گردد، بلکه باعث محکم ترشدن استخوانهای محل اتصال می گردد. در زنانی که در سنین جوانی بطور مرتب ورزش کرده و میزان کلسیم رژیم غذایی آنان مناسب است، خطر پوکی استخوان در سنین بالا حدود ۳۰ درصد کاهش می یابد.

- تعداد بسیاری از مردم با بالا رفتن سن، دچار آرتروز زانو می شوند، راه رفتن به علت قوی ساختن عضلات اطراف مفصل، باعث کاهش درد می شود. در این حالت ورزش باید یک روز در میان انجام شود تا در این میان فرصتی هم برای استراحت کردن به مفاصل داده باشیم.

- بالاخره طی تحقیقات انجام شده، افراد افسرده ای که به جای درمان دارویی، از ورزش و پیاده روی برای درمان استفاده کرده اند در مقایسه با افرادی که فقط با دارو درمان شده اند، عود بیماریشان کمتر بوده است.

یاد آور می شود؛ در هنگام پیاده روی، تنفس عمیق را فراموش نکنید.

ck-ads-Yasell.biz

کیف پول آلوما والت اصل

قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب کیفی کوچک اما فوق العاده جا دار …


tozih kharid

ck-ads-Yasell.biz

کوچک کننده و فرم دهنده بینی Nose Up

محصول برگزیده آرایشی بهداشتی در جهان پدیده زیبایی سال ۲۰۱۳ اروپا


tozih kharid

ck-ads-Yasell.biz

ادکلن زنانه نینا ریچی NINA RICCI

بوی رویایی شیرین و ماندگار طراحی شیشه با کیفیت و بسیار زیبا


tozih kharid

برای حمایت از شهریها مارا با عنوان پورتال شهریها لینک کنید

جدیدترین مطالب



افزودن نظر: